Το newsletter αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της εταιρικής επικοινωνίας για πολλές επιχειρήσεις. Μετά τις διακοπές, είναι σύνηθες να αποστέλλονται newsletters προς το πελατολόγιο ή τους συνεργάτες επιχειρήσεων. Όμως, για να είναι αποτελεσματικά, πρέπει όχι μόνο να είναι καλογραμμένα και εύστοχα, αλλά και να φτάνουν στους παραλήπτες τους.
Προκειμένου να μειώσετε τις πιθανότητες του επόμενο newsletter σας να πιαστεί στα "δίχτυα" των SPAM filters, ακολουθείστε τις παρακάτω συμβουλές:
- Μη χρησιμοποείτε "ALL CAPS", δηλαδή να γράφετε μόνο με κεφαλαίους χαρακτήες. Όταν χρειάζεται να δώσετε έμφαση, χρησιμοποιήστε την πρακτική αυτή το πολύ για μία λέξη ανά πρόταση, ή το πολύ για μία πρόταση ανά κείμενο.
- Αποφύγετε περίεργες διευθύνσεις στο πεδίο "Από" (όνομα αποστολέα), όπως π.χ. "1338sdsd8@domain.com" ή "noreply@domain.com"
- Χρησιμοποιήστε ονόματα αποστολέα που εμπνέουν εμπιστοσύνη, όπως "contact@", "newsletter@", "support@", "feedback@" κ.ο.κ.
- Να είστε προσεκτικοί με τις λέξεις που σχετίζονται με τις πωλήσεις. Αν γίνει υπερβολική χρήση τους, μπορεί να πιαστούν από φίλτρα SPAM, με αποτέλεσμα το μήνυμα σας να δρομολογηθεί στο φάκελο ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (Junk). Λέξεις που αυξάνουν αυτόν τον κίνδυνο είναι οι: "prize", "free", "bonus", "buy", "purchase", "order, "βραβείο", "δώρο", "δωρεάν", "αγορά", "αγοράστε", "κερδίστε", "παραγγείλετε" κ.α.
- Τα θαυμαστικά πρέπει να αποφεύγονται στο πεδίο του θέματος (π.χ. "Αγοράστε τώρα!!!").
- Μην αλλάζετε συχνά το όνομα του αποστολέα.
- Το πεδίο του θέματος και το περιεχόμενο του μηνύματος είναι πολύ σημαντικά. Τα δύο αυτά μέρη της ηλεκτρονικής σας επικοινωνίας συχνά προκαλούν κάποιο φίλτρο SPAM να χαρακτηρίσει το μήνυμα ως ανεπιθύμητη αλληλογραφία με αποτέλεσμα αυτό να καταλήξει στο φάκελο "Junk" ή και να μη φτάσει ποτέ στον παραλήπτη του. Σιγουρευτείτε ότι το μήνυμά σας έχει περιεχόμενο αξίας τέτοιας που ο παραλήπτης να θέλει να διαβάσει, και να μη δείχνει ως ανεπιθύμητη διαφήμιση. Όσο απλό και να δείχνει κάτι τέτοιο, δυστυχώς είναι κάτι που παραβλέπεται πολύ συχνά.